Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace českého trhu na základě příspěvků neziskovým organizacím
Slezáková, Pavla ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice segmentace českého trhu na základě přispívání neziskovým organizacím. Neziskové organizace v posledních letech čelí tvrdé kritice a jejich činnost je částí veřejnosti označována za zbytečnou, i proto počet jejich přispěvatelů setrvale klesá. Práce si klade za cíl charakterizovat segment přispěvatelů a pomoci tak neziskovým organizacím lépe zacílit jejich marketingové a fundraisingové aktivity. První část práce představuje pojem neziskových organizací, jejich ekonomicko-právní ukotvení a některá specifika jejich marketingové komunikace. Vyložen je teoretický rámec tržní segmentace a jsou popsány zásadní segmentační přístupy. Druhou částí práce je výzkum založený na analýze MML-TGI dat, jehož cílem je porovnat skupinu přispívajících a nepřispívajících a odhalit, jak se skupiny navzájem liší.
How to sell education: analysis of marketing tools used in education
Ivaničová, Martina ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou masifikace školství. Druhá část je výzkumná, charakterizuje metodiku výzkumu, použité metody, způsob výběru a popis respondentů. Následuje vyhodnocení a prezentace výsledků. Závěr práce poukazuje na klíčové prvky, souhrnně popisuje a vyhodnocuje zjištěné poznatky.
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Lašová, Martina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského kraje. Cílem této práce je vytvoření komplexní situační analýzy marketingu Galerie Středočeského kraje,segmentace návštěvníků a z toho zacílení na vybraný segment návštěvníků. K segmentaci návštěvníků slouží výsledky dotazníkového výzkumu návštěvníků galerie. Mezi použité metody v této práci patří deskripce, komparace a matematicko-statistické metody.
Cílení reklamy v televizním vysílání
Michelfeit, Radek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup při cíleném marketingu, kritéria při výběru vhodného média pro reklamní sdělení, vhodné televizní stanice, pořadu a druhu sdělení. Popisuje elektronické měření sledovanosti, které pomáhá reklamu vhodně umístit. Navrhuje také využití výzkumů spokojenosti diváka s pořady pro efektivnější zacílení reklamy. Poslední část práce se věnuje výzkumu zacílení reklamy na TV Barrandov. Zkoumá, zda je možné na základě teoreticky popsaných postupů umístit reklamní spoty v praxi tak, aby efektivně působily na vybranou cílovou skupinu.
Marketing cílený na děti
Boháčková, Lenka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož cílem je vyhodnocení vnímání komerčních sdělení dětmi v současné době a jejich postoje a kupní chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.